Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 10. mai 2010

Gutter/ menn i kvinnelige klær:

untitled,nytt Sånn apropos det forrige innlegget mitt.. Jeg må nesten bare vise dere dette bildet som vi tok da vi var på ferie i Ibiza, sommeren 2008. Det ser rett og slett ikke bra ut når en gutt/ mann kler seg i kvinnelige klær!! Det var foresten mye rart å se dær.. Ibiza er jo kjent for å være en skikkelig party øy, hvor folk slipper hemningene skikkelig løs, noe vi fikk erfare selv den ene dagen vi tok bussen inn til Ibiza sentrum. Men heldigvis så var det roligere tilstander der hvor vi hadde hotell. Faktisk så syns jeg nesten at det var for rolig der, og det hadde jeg egentlig ikke trodd om Ibiza før jeg reiste dit.. Sånn i og med at man jo forbinder den øya mest med fest og fyll! MEN Ibiza er så utrolig mye mer enn bare det; det er en helt utrolig nydelig øy, og jeg kan absolutt anbefale dere å reise dit!! Jeg og samboern min var enige om at dette var en plass vi absolutt kunne tenke oss å reise tilbake til. :) Har foresten tenkt litt på det å legge ut noen bilder fra feriene våre her på bloggen min.. Det har jo blitt tatt en del bilder på ferieturene våre, så det er nok bilder å ta av for å si det sånn! :)

1 kommentar:

  1. sv: takk for det liss :) Så søt header du har fått deg!

    SvarSlett