Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 9. mai 2010

06.05.2010 og helga mi:

IMG_5118,nytt IMG_5198,nytt IMG_5106,nytt Jeg var i byen en tur i lag med S, det ene søskenbarnet mitt, på torsdagen, og dette hadde jeg altså på meg. Øredobber i pastellfarger fra Vila og ny neglelakk i HERLIG! mintfarge fra Isadora! Love it!! <3 Vi gikk først å kikket i et par interiør butikker; jeg er nemlig på utkikk etter mer sommerlige gardiner, og litt nye greier til leiligheta.. Og etterpå satte vi oss på Jordbærpikene og koste oss med deilig nachos. En kjempefin dag! :) Fredagen hadde jeg foresten ny legetime og det gikk faktisk veldig greit. Legen min var faktisk til en forandring ganske så imøte kommende i mot meg. Hun hadde fått henvendelsen som hun sendte til poliklinikken i retur med beskjed om at de ikke kunne ta i mot meg, og da jeg spurte henne hva vi da skulle gjøre, så overasket hun meg med å si at hun visste om en indremedisiner som hun kunne sende meg til; en som er spesialist på hormoner, og det syns jeg hørtes veldig bra ut. Så for en gangs skyld så gikk jeg faktisk glad og fornøyd i fra legetimen min. :) Det hjalp tydeligvis å sette foten ned sist gang jeg var der, for nå virker det faktisk som om hun tar meg litt mer på alvor. :) Ellers så fikk jeg også tatt noen allergiprøver, jeg har nemlig vært sinnsykt tett de siste ukene, og lurer på om det kanskje kan være pollenallergi jeg har fått.. Har nemlig vært litt plaget med det noen år. Lillesøstra mi er foresten på besøk her, hun kom på fredagen og skal være til tirsdagen; kjempe koselig!! :D Vi var i byen en tur på dagen i går og endte opp på Jordbærpikene tilslutt vi også. Og i går kveld satt vi faktisk og drakk i lag her, og så dro vi ut på Gossip.. Trodde egentlig at det skulle bli ganske rart å drikke i lag med henne siden hun nettopp er blitt 18, men det var bare kjempe koselig!! Og jeg trodde i hvertfall at det skulle bli litt merkelig å gå ut på Gossip; som er type 18 års plass, i lag med henne, men vi hadde det faktisk kjempe skøy der! :) Jeg ble sjekket opp av en del yngre gutter, og med tanke på aldersforskjellen oss imellom, så ble jo dette ganske så komisk.. Så vi fikk oss mer enn en god latter for å si det sånn.. :) Men det som var mest komisk var vel alikevel han som hadde kledd seg som en jente og var skikkelig Lady Gaga look alike.. Nice! :D Jeg har hatt en super helg, håper at dere også har hatt det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar