Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 13. mai 2010

12.05.2010:

DSC_0558,nytt DSC_0565,nytt Jeg har rett og slett verdens skjønneste lillesøster, ikke sant?! :) Det er så koselig å ha henne på besøk her! :) Og det har blitt en del byturer på oss de siste dagene, men i dag har vi faktisk for det meste bare vært inne.. Det har vært en av de fineste dagene på lenge, så det er jo egentlig litt kriminelt å sitte inne da, men vi sto opp først klokka 14! i dag, og så gikk dagen rett og slett i fra oss... Men det var sinnsykt godt å sove ordentlig ut i dag, for det har blitt en del mindre søvn på meg disse dagene, og jeg har hatt en god del vondt i muskler og ledd igjen, og vært ganske dårlig, så jeg føler at jeg virkelig trengte det! Men det ble heldigvis en aldri så liten tur ut på oss etterhvert da.. Vi gikk tur ved festningen og benyttet anledningen til å ta noen bilder på veien også! :) Det var masse folk som satt og grilla og kosa seg der, så i dag var det skikkelig vårstemning der oppe! Herlig!! :) Og apropos grilling; i mårra skal vi grille hos søskenbarnet mitt og samboern hennes, og det gleder jeg meg kjempe masse til!! Blir årets første grill dag for min del! :) Nei, jeg skal komme meg i seng nå kjenner jeg.. Det har blitt ALT for sene kvelder på meg i det siste, og jeg kjenner at det absolutt ikke er bra. Dere får ha en god natt, og jeg håper at dere får en herlig fri-dag i mårra! :) Ja, og når det gjelder antrekket mitt; jeg har egentlig aldri vært en sånn dyreprint jente, jeg syns det kan være fint på andre, men har liksom aldri kjøpt det til meg selv.. Men nå har jeg omsider dristet meg til et lite leo- skjerf, og jeg må si at jeg liker`e! :) Så kanskje det blir mer dyriske tendenser i garderoben min etterhvert nå.. Jeg er i hvertfall ikke helt fremmed for en clutch eller noe i leopard, og jeg har faktisk allerede kjøpt meg noen armbånd med dyremønster også. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar