Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 15. april 2010

I want it all!!


Ja, tittelen sier i grunn det meste; jeg vil ha absolutt ALT på dette bildet!! Og mye, mye mer.. :) Nå skal jeg se til å avslutte her, og komme meg i seng! Klokka er jo som vanlig blitt ALT for mye.. Men tiden går jo så alt for fort når man koser seg.. :) I dag møtte jeg foresten G; den eldre venninna mi, og joda; det ble da litt shopping i dag også! Jeg klarte bare ikke å styre meg, H&M har så utrolig mye fint nå, OG de har salg også.. Jeg kjøpte meg bla. en kjempefin jakke i semska skinn på salg der i dag! Den kostet opprinnelig 800 kroner, men var nedsatt til 400 kroner, så da måtte jeg jo bare ha den! :) Og ellers så kjøpte jeg meg en kjempefin konjakk farget veske og to skjørt.. Må vel se til å få tatt noen bilder av alt det nye jeg har kjøpt meg snart, så dere får se det.. Masse fint! :) MEN, ja.. Det var jeg som skulle avslutte her.. Dere får ha en fin natt! :) Nei, vent litt.. Må fortelle dere en ting til før jeg logger av; jeg må jo rett og slett bare skryte litt av det nye kameraet som den snille kjæresten min kom hjem med i går; nemlig et Nikon D3000 kamera; altså et speilrefleks kamera!! Endelig eier vi et vi også!! :D Det er bursdagsgaven vår til hverandre, han har nemlig bursdag på fredag og jeg på lørdag! :) Og det følger et kamerakurs med i prisen, så nå blir det kamerakurs og greier på meg også etterhvert! :D Gjett om jeg skal pugge det som står i bruker manualen, slik at jeg er litt forberedt til det kurset! Jeg er absolutt ikke teknisk av meg, så jeg skal niiilese det som står der! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar