Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 15. april 2010

Cleaning day...

20090621023651,nytt Denne passer jo veldig godt til meg! Vel det å lage mat går da greit, selv om jeg ikke akkurat elsker det.. Men det å vaske.. Huff, jeg hater det virkelig intenst!! :/ Men det må jo gjøres nå og da alikevel, og siden vi skal ha bursdagsfeiring her på lørdagen, så er den dagen altså kommet.. Så ja, i dag er det altså vaskedag! Ønsk meg lykke til, jeg trenger det... Hehe! :) Så må dere ha en fin dag alle sammen! :) Det er ikke så mange av dere som gir lyd i fra dere når dere er her inne.. Men jeg håper nå at dere liker noe av det som jeg blogger om da..!? At det er noe som faller i smak hos dere!? :) Hadde vært så utrolig koselig med litt flere kommentarer i fra dere.. For det er jo trossalt ikke bare for meg selv at jeg blogger da.. Et aldri så lite hjertesukk fra meg.. :) Skrifta forsvant visst foresten litt på dette bildet, men det er bare å trykke på det så får dere sett alt det som står der. -Og bildet er fra we<3it.

1 kommentar:

  1. Hei igjen. Jeg er tilbake vettø :) Jeg er heller ikke spesielt glad i vasking, men i dag måtte jeg til pers jeg også.. Ikke så veldig hurra nei.. :P God helg skal du uansett ha :)

    Ps. jeg får ikke lov til å legge til kommentar med min nye adresse, er ikke noe valg for tumblr/nettside..

    SvarSlett