Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 9. september 2009

SKO:

Sko er noe annet som jeg virkelig trenger meg, de jeg har fra før av er alt for ubehagelige til å ha på seg en hel arbeidsdag; jeg får rett og slett skikkelig vondt i føttene av dem. Så støvletter/ skoletter med veldig kort hæl er et virkelig "MÅ HA" for min del nå! Skjønner egentlig ikke hvordan jeg har holdt ut med de som jeg har nå, tidligere når jeg har jobbet! Disse stilige støvlettene fra Victoria`s Secret skulle jeg gjerne hatt i alle fargene!! Du finner dem her. :) Og de har mange andre fine støvletter/ sko også, så siden deres er virkelig verd å sjekke ut! :) Nå skal jeg få den late ræva mi opp fra spisestustolen, og se til å få satt på en klesvask.. Har vært innmari dårlig på å vaske klær i det siste, og det begynner å merkes i klesskapet mitt også nå, så nå er det virkelig påtide!! :) En annen ting som jeg virkelig må få gjort snart er å rydde bort sommerklærne mine.. Ser ikke nå grunn til å ha de liggende i skapet lengre når vi bare har skitvær her i Trondheim! :( Huff, jeg blir skikkelig værsyk altså.. Savner sola og varmen, og syns det er veeeldig vanskelig å tenke på at det er over et halvår til våren kommer igjen! :/ VEEELDIG VANSKELIG! :)

1 kommentar:

  1. De var veldig fine :) KJØP, KJØP! ;) Og du er ikke alene om å savne varmen og sola.. huff..

    SvarSlett