Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 9. september 2009

CRAVINGS!!

Dette er noe av det som står på min ønskeliste for den nye høstgarderoben! Skulle gjerne hatt alt dette i klesskapet mitt!! :) Den som bare hadde hatt mer penger for det meste er fra shopbop.com, og det koster nok mye mer enn det som min lommebok har å by på! :( Men, det er jo lov til å drømme da.. Så får jeg heller bare prøve å finne noe lignende til en billigere penge en annen plass.. Men det er nok lettere sagt enn gjort kan det virke som, for jeg har vært rundt omkring i diverse butikker på Torget nå, og jeg kan ikke si at jeg finner så innmari mye altså.. Ikke det som jeg vil ha i hvertfall! :/ Er det bare jeg som er ekstremt kresen, eller er det flere som har det på samme måten? Jeg begynner egentlig å tro at det er jeg som er kresen altså.. Har feks. sett diverse gode tjukke cardiganer rundt omkring, men ingen som roper "kjøp meg" liksom.. Jaja, får vel bare vente i spenning så dukker det vel noe interessant opp før eller siden.. :) Vi fikk foresten inn den nydeligste tweed drakten på Mexx i dag, og gjett om jeg skal HA den!! Prøvde den etter jobb i dag og den var rett og slett smashing! :) Var kjempesliten de siste timene på jobb; gikk fra klokka 10.30-18 i dag.. Men da jeg så tweed drakten så følte jeg meg med ett mye, mye bedre.. I hvertfall veldig heldig som faktisk jobber på en plass hvor vi får inn slike lekre ting! :) Skal legge ut bilde av den når jeg har kjøpt den, tenker jeg kjøper den imårra! :) Håper at dere har hatt en fin dag folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar