Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 9. september 2009

Dagens (mini) kjole! :)

Fant denne søte rutete minikjolen på Forever21. Egentlig er det nok litt varmere plagg jeg er ute etter framover, men med en svart tights og en god og varm cardigan over den, så kan man jo fint gå høsten i møte i denne. :) Ellers så ville jeg hatt et par tøffe skinnboots og den svarte skinnjakka mi til den! :) Du finner den her. :) Nå skal jeg være flink jente å ta kvelden; kommer meg jo aldri i seng når jeg skal om dagene, men kanskje jeg kan klare det i dag hvis jeg bare slår av dataen tidlig nok.. :) Dere får ha en god natt! :)

2 kommentarer:

  1. Den var utrolig søt, og ruter er jo veldig hot nå:)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant! :) Har kjøpt meg en rutete dressjakke som jeg er veldig fornøyd med! Skal legge ut bilde snart så dere får se.. :)

    SvarSlett