Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 6. juli 2009

Tur til Korsvika + jentefest! :)

I dag ble det endelig en tur til stranda, jeg og samboern min dro for å grille flintstek på en fin
strand her som heter Korsvika. Ikke det enkleste å grille i og med at flintsteken er litt stor og uhåndterlig, men det ble da mat på oss til slutt. :) Bading ble det derimot ikke noe av, det var faktisk litt småkjølig der i dag, siden det blåste en del, så det fristet overhodet ikke å bade. Men det var uansett herlig å komme seg litt ut, og med sjøutsikt, og å se på båtene som for forbi. :)
I går var jeg på jentefest til ei venninne av meg, det var kjempe koselig. Vi for ut å shaket ass`n litt på Downtown, og så dro vi til en salsaplass som heter Frida for å danse litt salsa. Det var kjempeskøy på begge plassene, men spesielt skøy på Frida. Det er kjempelenge siden jeg har danset salsa nå, så det var herlig å få en liten oppfriskning! Jeg dansa med dansepartnern til venninna mi og han var rett og slett skikkelig god. Vi danset også noe som heter marenge, en dans jeg likte veldig godt. Følte meg rett og slett veldig levende når jeg danset det. En herlig dans! :) Da venninna mi og han danset salsa i lag ble jeg bare stående å måpe, de var rett og slett kjempeflinke, og det var utrolig fasinerende å se på dem. :) Jeg og hun begynte jo på salsakurs i lag for noen år siden, men så ble hun gravid og måtte slutte på grunn av det, og da orket ikke jeg heller å fortsette. Men etter å ha sett de to i lag på dansegulvet i går, så kjente jeg at jeg fikk litt lyst til å begynne på igjen jeg også. Jeg er jo veldig glad i å danse, så det hadde jo vært kjempeskøy! :)
Nei, jeg skal finne senga mi nå, kjenner jeg. Det har blitt kjempe sene netter hele helga så jeg tror egentlig at jeg gjør lurt i det. Kjenner at kroppen min er litt sliten for å si det sånn. Dere får ha en god natt folkens! Håper at dere også har hatt ei bra helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar