Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 3. juli 2009

Nok en dag i sola.. :)

I dag har jeg sottet å kosa meg litt ute i sola på verandaen vår med god frukt, blant annet disse utrolig deilige morellene. Det er få ting som slår moreller, når det kommer til frukt altså! NAM! :) Bare synd at det skal være så dyrt! Er ikke akkurat noe man kan unne seg så alt for mye av.. :/
Nå sitter jeg å nyter en deilig iskald eplecider, og moter meg opp til å starte med litt husarbeid; vi får nemlig besøk nordfra igjen i kveld; en kompis av samboern min og dama hans kommer. Trivelig, men de drar igjen imårra, de har bare en liten stopp her før de skal videre til Kristiansand. Blir nå koselig å treffe dem i hvertfall! :)
Har skikkelig vondt i hodet nå, syns jeg har hatt vannglasset i hånden i hele dag, men har vel drukket for lite da.. Denne varmen tar litt knekken på meg, merker jeg.. :) Men jeg skal ikke klage, det er jo fantastisk å endelig ha ordentlig sommer!! :) Nei, jeg får vel se til å komme meg i gang her.. Dere får ha en fin kveld folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar