Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 8. juni 2010

Dagens antrekk:

IMG_5537,nytt IMG_5546,nytt Ooops, jeg har visst fått en temmelig dårlig uvane; nemlig å ta antrekksbilder midt på natta! :) Det MÅ det vel egentlig bli en slutt på.. Men her er altså dagens antrekk! :) I dag har jeg og samboern min grillet på den lille koselige uteplassen som vi har her, og formen min har heldigvis vært mye bedre enn det den var i går, så jeg har også fått unna en del husarbeid (kjeeedelig, men det må jo gjøres), og så har jeg selvfølgelig sett et par episoder med Sex and the City! Måtte selvsagt se noen episoder i kvell også; er man hekta så er man hekta! :) Er foresten snart ferdig med sesong 3 nå, så her har det sannelig gått unna.. :) Sex and the City er bra for meg på så utrolig mange måter merker jeg; serien er utrolig inspirerende på klesfronten og jeg føler endelig for å pynte meg litt i hverdagen min igjen.. Noe som jo desverre fort blir avglemt når man bare går hjemme.. Men det er jo egentlig kjempe viktig at man tar vare på seg selv og pynter seg litt, for det å tasse rundt i en joggebukse dag ut og dag inn gjør vel neppe noe særlig bra med noens selvbilde!? I hvertfall IKKE mitt! Nå skal jeg spise en liten brødskive, og så er det marsj i seng! Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar