Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 7. juni 2010

Dagens antrekk:

IMG_5511,nytt Litt sent, ja jeg vet.. Men dette er altså dagens antrekk! Og på tross av at jeg var sinnsykt kvalm da jeg tok dette bildet og hadde temmelig vondt i magen min, så fikk jeg da tatt bilder av dagens antrekk til dere.. Et lite smil fikk jeg også presset fram, men jeg må ærlig innrømme at jeg egentlig følte for å gjøre alt annet enn å smile da jeg tok disse bildene.. Dette har vært en temmelig dårlig dag for å si det sånn.. Jeg skulle egentlig treffe en venninne av meg som jeg ikke har møtt på en stund i dag, men ble så dårlig at jeg rett og slett bare måtte avlyse hele greia.. Magen min har rett og slett vært i mot meg siden jeg sto opp i dag.. Og nå i skrivende stund så sitter jeg her med det forferdelige SUGET i magen min, som jeg også slet med før jeg begynte på glutenfri kost.. Det er helt for jæv*ig vondt og ekkelt! :/ Men jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på normal mat igjen en stund, og prøver nå et veldig grovt økologisk brød som jeg har kjøpt på Ultra, eller Meny som det nå heter. Men jeg vet ikke.. Jeg hater dette suget, og jeg vet seriøst ikke hvor mye lenger jeg klarer å gå med det! :/ Det er nesten så ille at jeg vurderer å ringe legen min for en ny time, men da får jeg vel bare beskjed om å vente til indre medisineren tar kontakt meg meg.. Hurra! Lett skal det sannelig ikke være. :/ Nei, nok klaging for i dag.. Jeg burde uansett finne senga mi nå, klokka er jo som vanlig blitt ALT for mye!! :/ Dere får ha en god natt folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar