Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 15. februar 2010

Jeg TRENGER seriøst en makeover nå!!

20050518_sim_w28_360.jpg,nytt 8678_Bonnie-Muirhead_copy_2,thehairstyler.com,nytt 10496_Sarah-Shahi,thehairstyler.com,nytt Jeg kan virkelig tenke meg en aldri så liten makeover nå, kjenner jeg; noe alla disse frisyrene kanskje. Og ja takk, til den herlige fargen som Nicole Richie har her! :) Jeg er bare SÅ lei av det tynne håret mitt som bare henger der.. Jeg har desverre ikke fått utdelt verken fall eller krøller fra naturen sin side, og ikke er jeg noe særlig flink til verken det å sette håret mitt opp, eller å gjøre noe annet spennende med det.. Jeg pleier forsåvidt å krølle det når jeg skal på fest, eller skal noe spesielt, og det er også en av de få gangene at jeg virkelig er fornøyd med det! Så nå går jeg bare å venter på neste lønning, og så tror jeg bare rett og slett at jeg skal satse på en aldri så liten makeover; jeg har lyst til å klippe håret mitt litt kortere, og kanskje også klippe det litt opp for å få litt mer volum.. Og så kan jeg også tenke meg til å gjøre noe med fargen tror jeg.. Jeg blir visst aldri fornøyd med hårfargen min.. Hehe! :) Men det er jo alltid godt med noe nytt da! Og nå har jeg hatt denne lenge nok føler jeg.. MEN ikke forvent dere den store makeovern, for jeg har ikke tenkt å bli veldig mørk eller noe slikt. Kanskje heller litt lysere igjen, får se hva frisøren mener.. :) Jeg har foresten muligens lyst til å prøve ut en ny frisørsalong; Sans Stylistene, de holder visst til i Nordre, og skal visst være flinke med både farger og styling.. Passer meg bra, siden jeg jo er levende opptatt av dette med at man skal ha og bruke de rette fargene! :) Drømmen min er å finne en frisør som virkelig får frem det fineste ved utseendet mitt ved å velge akkurat den rette hårlengden og hårfargen til meg! Det hadde sannelig vært noe! :) Syns foresten at Sans Stylistene hadde en spennende hjemmeside også, så jeg legger ved linken til hjemmesiden deres her, så dere kan sjekke den ut! :) Jeg fant disse bildene inne på Beautyriot.com og på Thehairstyler.com, og disse nettsidene er også virkelig verdt et besøk! Enjoy! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar