Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 16. februar 2010

tumblr_kwqwtlNKhR1qz84weo1_500_large,nytt I uka som har gått har jeg: - Hatt en ny time hos psykologen min (tirsdagen), og det er veldig godt å kunne sitte der og bare øse ut all frustrasjonen min til noen. Det trenger jeg virkelig for tiden!

-Tatt en ny sukkervannstest (onsdagen), og funnet ut en gang for alle at det virkelig ikke kan være blodsukkeret mitt det er noe i veien med; jeg hadde nemlig en blodsukkerverdi på 4,5 da jeg kom dit på mårran fastende, og jeg hadde faktisk en høyere blodsukkerverdi (5), to timer etter at jeg hadde drukket sukkervannet. Og etter at jeg hadde vært hos legen dro jeg innom B- Young butikken (på Olavskvartalet) som jeg jobbet på tidligere for å hilse på min tidligere sjef, som også er en god venninne av meg. -Og jeg sikla etter alle de fine nye klærne som hun har tatt inn! :) Men har desverre fint lite med penger igjen nå, så det ble ikke noe særlig med shopping på meg. -Og den genseren og toppen som jeg faktisk kjøpte meg viste seg selvfølgelig å være for store til meg.. :(

- Vært på kafe med det ene søskenbarnet mitt (fredagen), vi spiste nachos og koste oss på Choco Boco, og etterpå ble det en aldri så liten kikkerunde i diverse butikker inne på Solsiden. -Og jeg kjøpte meg min første tørrshampo (må jo prøve ut dette vidunderet av en shampo?), og Loreal sin nye shampo og balsam til under halve prisen av det de egentlig koster, på Vita. Og ellers ble det jo handlet både mordagskort og valentineskort så klart! :)

- Hatt det andre søskenbarnet mitt og samboern hennes på en aldri så liten fest her igjen (lørdagen), og vi koste oss med bra musikk, rødvin, potetgull og dip.. Og dro etterhvert også ut en tur på 3- Lions; hvor det ikke var fullt så bra musikk.. Men vi hadde det såklart bra alikevel! :)

- Og jeg har hatt en fin valentines day (søndagen) hjemme her med min kjære; vi utvekslet koselige romantiske kort og koste oss med favoritten dagen derpå, som jo er taco! Bare for å nevne det nok en gang... :)

Håper at dere også har hatt en fin helg, og ikke minst at dere hadde en koselig valentines day; enten den nå ble feiret i lag med en søt og romantisk, -eller mindre søt og mindre romantisk (hehe) kjæreste.. -Eller at dere rett og slett feiret den i lag med veldig gode venner! :)

Nå skal jeg ta kvelden her; jeg har bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv.. Og det nye livet innebærer det å faktisk komme seg i seng en god del tidligere.. Kremt! :) Jada.. Wish me good luck! I will for sure need it! :)Dere får ha en god natt folkens!

Det herlige kattebildet er foresten fra weheartit.

1 kommentar:

  1. Det kan være deilig å ha noen å prate med, og få litt vis tilbakemelding på det en sier! :D

    Og så flott at du koste deg på valentinsdagen! :D

    SvarSlett