Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 26. februar 2010

I HOPE YOU ALWAYS FIND A REASON TO SMILE!

3850560492_e05a5170c8_large,nytt tumblr_kxahu4xlIr1qar4dno1_500_large,nytt Mine grunner til å smile i dag er at jeg: 1. Har funnet meg et stoffskifte forum på nettet hvor jeg faktisk kan snakke med folk som går igjennom det samme som meg. Og i går så fant jeg et innlegg hvor en jente faktisk hadde nesten de samme stoffskifte verdiene som meg, og dette innlegget følte jeg virkelig kan være til stor hjelp framover, så det ga meg virkelig god grunn til å smile. Og den store gleden som jeg følte inni meg da jeg fant dette innlegget, den har jeg virkelig ikke kjent på lenge nå, så det var påtide for å si det sånn! 2. Har faktisk shoppet masse nytt i dag!! :D Jeg hadde time hos psykologen klokken halv 5, og skulle egentlig bare levere tilbake en topp på B- Young, og handle litt mat og sånn til oss etter det, men så ble det til at jeg gikk innom Vila på vei hjem, og jeg fant bare så masse fint der! :D Skal legge ut bilder av det jeg har kjøpt senere! :) Så er det jo såklart noe negativt også da: Jeg står foreløpig uten psykolog igjen, pga. at jeg fikk psykolog igjennom en ordning som Nav har, og at jeg vistnok ikke kvalifiserte til den ordningen som dem har, pga at målet deres er å få personen som går til psykologen i jobb igjen innen 18 uker. Og alt er jo temmelig uvisst med meg nå.. :/ Men psykologen som jeg har hatt fram til nå skulle skrive brev til legen min om at jeg ønsker å fortsette å gå til psykolog, så da ordner det seg sikkert på en eller annen måte uansett.. Mulig at det er litt ventetid såklart, men det får nå så være.. Håper bare at den ikke er kjempelang da, for jeg har jo behov for å snakke med noen. Livet mitt er i grunnen en eneste stor berg og dalbane for tiden.. Jeg kan være glad og ha litt energi i det ene øyeblikket, for så å liksom dette helt i staver (miste all energien) i det neste.. :/ Jeg var kjempesliten i dag da jeg kom hjem, etter å ha vært ute i ca. 4,5 time bare.. Og det kjentes faktisk ut som om jeg såvidt skulle komme meg opp siste delen av bakken da jeg var på tur hjem. :/ Håper virkelig at den medisinen funker og gjør meg bedre snart, men det kan visst ta så mye som 3-6 mnd. før den begynner å virke vistnok.. :/ Og jeg har jo også en veldig lav dose.. Nei, huff, dette innlegget skulle jo være om glede, ikke sorg og bekymringer.. Men vanskelig å skrive om bare glede når livet mitt trossalt inneholder en del bekymringer for tiden.. :/ Ellers har det ikke skjedd noe særlig spennende denne uka.. Har faktisk stortsett bare vært hjemme.. :/ Håper at dere har hatt en fin dag og en fin uke! :) Nå skal jeg se til å finne senga mi, noe jeg egentlig burde ha gjort for mange timer siden.. Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar