Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 27. februar 2010

Fredagen:

IMG_4422 (2)nytt Jeg var på vinkveld/ innflyttingsfest hos ei venninne av ei venninne i går, og dette var altså antrekket for kvelden! :) Nytt skjerf fra B- Young og ny topp og genser i herlige nude-farger fra Vila. :) Ellers har jeg på meg dongeritights fra Vero Moda og gull armbånd fra H&M. Og jeg hadde også på meg et par store gull øredobber som matchet armbåndet. :) Tok bildene da jeg kom hjem i natt, så det ble ikke de beste bildene akkurat, og kameraet ble såklart fri for batteri underveis i knipsingen, men dere ser nå i hvertfall hva jeg hadde på meg. :) Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og det var utrolig koselig å treffe alle jentene igjen! :) Det blir gjerne den gjengen jeg drikker i lag med når det skal være jentekvelder, og det er bestandig like koselig å møte dem! :) Jeg dro hjem allerede klokken 12 i går; var egentlig ikke klar for å avslutte da, men jeg hadde muligheten til å få skyss av venninna mi, og jeg betalte faktisk så mye som over 350 kroner for taxi da jeg skulle dit, så jeg fant ut at det var det mest fornuftige å gjøre. Taxisjåføren advarte meg trossalt om at det kom til å bli enda dyrere etter klokken 12, og jeg syns at over 700 kroner ville ha vært litt i meste laget for hva jeg er villig til å betale i taxipenger altså! Så det ble et heller kort møte med jentene i går, men får satse på at det blir litt lenger neste gang! Og kanskje det til og med blir en tur ut også da.. :) I dag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Samboern min skal ut med et par kompiser, så det er mulig at jeg bare blir hjemme og koser meg med Costume eller noe.. Fikk det faktisk først i går, for jeg har nettopp begynt å abonnere på det, og så hadde de ikke skrevet opp adressen min, så derfor fikk jeg det alt for sent. Men som plaster på såret så fikk jeg i det minste bladet gratis da! :) Har dere noen spennende planer for kvelden da?? Dere må ha en god helg! :)

2 kommentarer:

  1. Genseren så nydelig ut! Tror jeg må ta en tur å se på den!:)

    SvarSlett
  2. Jeg likte både genseren og skjerfet kjempegodt! Fin kombinasjon! :)

    SvarSlett