Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 27. januar 2010

Looklet og helga/ hverdagen min:

De to øverste antrekkene ble til på lørdagskvelden da jeg var kjempe frustrert over at jeg ikke kom meg på fest til venninna mi som planlagt, fordi at jeg nok en gang følte meg temmelig dårlig.. Jeg følte meg i et skikkelig mørkt humør for å si det mildt, og da passet det jo å gi utrykk for det ved å lage veldig mørke antrekk på Looklet.. Bra at jeg kunne få litt inspirasjon ut av det kjipe humøret mitt om ikke anna.. Jeg har vært veldig mye dårlig igjen den siste tiden, og i går da jeg sto og skulle lage middag til meg og samboern min så ble jeg plutselig så dårlig at jeg rett og slett bare måtte gå og legge meg på sofaen. Jeg følte meg rett og slett skikkelig svimmel og kraftløs.. Det er så ekkelt når det blir slik, når jeg ikke har den fjerneste ide om hva det er som egentlig feiler meg! Det er i grunn det verste, for jeg blir jo temmelig redd til tider også.. :/ Jeg prøver å ikke skrive så alt for mye om dette her på bloggen, tenker at dere sikkert er mye mer interessert i å lese om positive ting.. Men nå har det seg nå en gang slik at det å være syk desverre er blitt en stor del av min hverdag. :( Jeg skulle så gjerne hatt energi til å poste antrekk og slikt her, men det er nok dårlig med energi her i gården for tiden! :/ Som dere sikkert skjønner så ble det en kjempe rolig helg her hjemme på meg.. Men søndagen var en forholdsvis fin dag, da spiste vi taco og jeg kosa meg med støtte konserten for folkene i Haiti.. Tror det var på NRK 1 det gikk.. Det var et utrolig fint program, og jeg blir bestandig like rørt av å se slike programmer; alle de utrolig gode menneskene rundt omkring som ofrer seg og reiser ned dit for å hjelpe de stakkars menneskene der nede til å klare seg i gjennom den tunge hverdagen som de nå opplever. Det er så utrolig flott at det finnes slik godhet i verden! :) Jeg skal selv støtte folkene i Haiti med 100 kroner, og jeg håper at dere også har gitt deres bidrag, eller har tenkt å gjøre det. De trenger jo all hjelp som de kan få nå, disse stakkars menneskene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar