Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 16. desember 2009

Dagens outfit:

I dag har jeg og min kjære samboer vært på Ikea en tur, og dette hadde jeg altså på meg: Bolero fra Mexx, blondebluse fra B- Young, rødt belte fra Bianco ( det er faktisk skikkelig søtt, for det er 2 kirsebær bakpå det), ullskjørt fra H&M, den fine roseringen min, ull tights fra Pierre Robert, knestrømper i ull fra H&M, og skoene tror jeg er fra Din sko. Lenge siden jeg kjøpte dem, og de er kjempefine, men blir fort vonde å gå i. :/ Er foresten kjempe morsomt å poste outfit bilder når jeg får så god respons hos dere, så tusen takk for koselige kommentarer!! :) :) Vi fant selvfølgelig et og annet på Ikea i dag også; blant annet et speil til gangen; noe som jeg ser på som et must, og har savnet helt siden vi flyttet hit. Vi fant også et par blomsterkrukker, noen små skåler, og jeg fikk endelig kjøpt flere vaser og mer potpourri for å ha oppi dem. Så i kveld har jeg vært litt kreativ og laget blomsteroppsatser oppi de vasene! Kjempe koselig og sitte sånn å lage ting, det er noe jeg gjør alt for sjelden, men i det siste har jeg fått bare mer og mer lyst til å være kreativ. Og det neste jeg har lyst til å gjøre er å perle smykker eller øredobber.. Tenkte at jeg skulle gå til innkjøp av en sånn bok med oppskrifter på hvordan man kan gjøre det. :) Skal legge ut bilder her av de blomsteroppsatsene senere. Det tok sannelig sin tid å lage dem, og jeg skjønner nå at de som lager sånne ting legger mye tid og arbeid i det for å få det fint. :) Nei, nå skal jeg jammen meg se til å finne senga, ble jo ALT for seint i dag å.. Huff! Jeg er visst, og blir uforbederlig på akkurat dette området.. :/ Dere får ha en god natt! :)

2 kommentarer:

  1. Herlig antrekk. Nydelig. :) Så flink du er som lager blomsteroppsatser. Jeg er ikke god til sånne ting i hele tatt, jeg og sambo har ikke en blomst :P

    SvarSlett