Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 10. november 2009

Sugd inn i datauniverset..

Ah, dette er en sånn dag hvor jeg nesten absolutt ikke har fått gjort noe fornuftig! :/ Den første feilen jeg gjorde i dag var å sove ALT for lenge, som en følge av at jeg selvfølgelig la meg ALT for seint i natt! Men jeg måtte jo bare få skrevet ferdig innleggene her, og dermed så gikk klokka i fra meg! :/ Den neste feilen jeg gjorde var vel rett og slett å sette meg ned forran dataen, for her ble jeg sittende resten av dagen gitt.. Jeg føler liksom at jeg blir sugd inn i et eller annet slags spennende univers noen ganger når jeg setter meg ned her.. Og det er fryktelig vanskelig å komme meg ut av det igjen! Jeg blir godt sugd fast for å si det sånn, er nesten som om noen har limt meg inn i det med et slags mega sterkt superlim, eller en gedigen sugekopp, eller noe.. :) Det er jo så innmari mye spennende å kikke på i "dette universet", og nå sist var jeg inne å kikket mer på weheartit; jeg bare elsker å se på bilder som andre har tatt! :) Det eneste fornuftige jeg faktisk har fått ut av dagen er å vaske litt klær og å lage middag, og jeg har faktisk innmari mye som skulle vært gjort her.. Så nå skal jeg ta i alt jeg klarer for å komme meg ut av dette klisteret som har gjort at jeg har sottet bom fast her i hele dag, og så skal jeg se til å få ryddet litt her før Greys og Medium begynner. De to programmene må jeg bare ha med meg hver tirsdag! Håper dere har hatt en fin dag, og fått litt mer ut av den enn det jeg har! =) Og den fine pusen er selvfølgelig fra weheartit, hvor ellers!? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar