Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 10. november 2009

-Men også lykkeligere...

-Men tiltross for bekymringene mine så er jeg også lykkeligere enn det jeg har vært på veldig lenge! :) Jeg er lykkeligere fordi at: 1. Da jeg var på sykehuset så kom moren og stefaren min på besøk til meg, og moren min var så snill at hun faktisk var her i Trondheim i lag med meg nesten en hel uke, tiltross for at stefaren min reiste hjem til Fauske igjen på søndagen, og hun overhodet ikke er vant til å være så lenge borte fra verken han, eller noen av de andre i familien! Noe jeg satte umåtelig STOR pris på!! :) Det var utrolig fint å tilbringe masse tid alene med henne (ja, jeg er en sann mammadalt!) og vi hadde det utrolig koselig i lag; gikk turer hver dag, og var både på brukt butikker og i vanlige butikker å kikket. :) Litt shopping ble det selvfølgelig også! :D 2. Moren og stefaren min hjalp oss å komme mer til rette i den nye leiligheta vår. Siden jeg jobbet så masse da vi flyttet hit, og ikke hadde så mye overskudd etter å ha vært på jobb om dagene, og også etterhvert ble veldig dårlig så fikk jeg liksom aldri gjort noe her. :( 3. Jeg endelig har hatt litt overskudd i hverdagen min igjen! Det føles så utrolig godt etter å nesten konstant ha gått å vært skikkelig sliten i flere måneder. 4. Jeg har hatt muligheten til å spise masse gode middager i lag med samboern min og fått tilbrakt mye mere tid i lag med han i løpet av dagene! <3 5. Uka før jeg havnet på sykehuset, og den uka jeg var der så hadde jeg overhodet ikke noe energi til å ta vare på meg selv i form av å fikse meg om dagene, dette har jeg tatt skikkelig igjen nå etter at jeg ble bedre. Jeg har faktisk "pyntet" meg hver dag når jeg har skullet ut. Det var nemlig noe jeg virkelig fantaserte om (hehe) når jeg lå på sykehuset, og så ut som noe en eller annen katt kunne ha funnet på å dratt med seg hjem.. Egentlig var det vel nok å bare fantasere om litt mascara akkurat da, selv det hadde gjort store underverker for å si det sånn! :) Den fasten er virkelig det værste jeg noen gang har vært igjennom!! Jeg unner absolutt ingen andre å gå igjennom det jeg gikk igjennom de tre dagene den varte! Det var rett og slett et sant mareritt, og jeg var så svak at jeg måtte følges på do. :( Men jeg kom meg igjennom det, og en blir sannelig sterkere av å gå igjennom sånne ting! :) Jeg vet nå at jeg faktisk tåler ganske mye mer enn hva jeg ville trodd at jeg tålte før dette! :) Nei, nå skal jeg komme meg i seng her, klokka har NOK EN GANG blitt ALT for mye! Har ikke forbedret meg på det området enda, nei! :/ Men jobber som vanlig med saken! :) Dere får ha en riktig så god natt alle sammen, så "blogges vi" kanskje allerede i mårra igjen.. :) Dette bildet er foresten også fra weheartit. -Og det kommer nok flere bilder fra den kanten i nærmeste framtid også! Genial side rett og slett! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar