Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 16. november 2009

Parties, leather and dots..

Vi var på årets første julebord i lag med en vennegjeng av oss på fredagen, og dette var antrekket mitt for kvelden. Egentlig hadde det vel passet bedre med et par svarte stiletter siden det var et julebord, men vi skulle gå fram og tilbake, og det var iskaldt ute, så dermed ble det altså støvletter denne gangen. :)
Den svarte skinnboleroen er ett nytt kjøp fra B- Young, kjolen er en favoritt og ble kjøpt på Risøe i fjor, den prikkete strømpebuksa er en gammel en fra H&M, og støvlettene kjøpte jeg på Din Sko på fredagen et par timer før julebordet. Har sikla på de en stund, så nå måtte jeg bare ha dem! :)
Vi møttes først for en god matbit og litt drikke på Bighorn, og så gikk turen videre til Three Lions, hvor vi hadde det kjempe hyggelig! Trubaduren som var der var nok ikke den beste sangeren, men han spilte masse bra musikk og lagde sånnsett bra liv uansett! :)
Vi var foresten også på julefest til en god venninne av meg og samboern hennes på lørdagen, så denne helga har jeg virkelig fått festet i fra meg! :) Vi fikk nydelig mat der; kalkun med potet, grønnsaker, rødkål, surkål, kålstuing (nam) og brunsaus. Jeg storkosa meg hele kvelden, og samboern min hadde det trivelig der han å, men han hadde vel hatt det hakket morsommere kanskje hvis han også hadde drukket. Han bestemte seg nemlig for å ikke drikke siden vi var ute på fredagen. Jeg takler egentlig ikke så bra å drikke to dager på rad jeg heller, men formen gikk seg virkelig til etterhvert, og jeg ble i kjempeform! Mot slutten av kvelden fant vi jentene (som var igjen) fram til "dansegulvet", og det var rett og slett herlig å få sheika litt på ass`n igjen!! Alt for lenge siden nå! :)
Dette har vært en super helg! :) Hva har dere gjort for noe spennende i helga da?? :)

1 kommentar:

  1. Høres ut som du hadde en super helg:) Veldig fin outfit!

    SvarSlett