Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 12. november 2009

Jimmy Choo for H&M:

Jeg har rett og slett forelsket meg i denne utrolig stilige kjolen fra Jimmy Choo for H&M, men den koster 999 kroner, og for min lommebok så er det ganske mye penger.. :/ Kanskje man skal ønske seg den i julegave!? Eller kanskje man rett og slett skal kjøpe den i julegave til seg selv!?? =) Det eneste jeg vet er at jeg virkelig har lyst på den!!! =)

1 kommentar:

  1. ja, eg har sett på den eg og - lekker!! men for dyr for meg for øyeblikket desverre.. i say buy it, om du har pengene:))

    http://reginef.blogg.no/

    SvarSlett