Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 4. september 2009

Dagens kjole! :)

Fant denne søte kjolen på forever21.com. Herlig gråfarge på denne, syns jeg! :) HUFF, nå er det altså alt for lenge siden jeg har blogget, men dagene mine har gått til jobb, og når jeg har kommet hjem så har jeg rett og slett vært TØMT for energi! :( Og sånn har i grunn ukene siden jeg begynte å jobbe gått.. Og det har vært ekstra tungt på grunn av det hersens blodsukkeret mitt som er så innmari ustabilt! :( Trodde jo at det skulle bli bedre bare jeg begynte å jobbe og fikk litt struktur på dagene mine, men neida, det har det ikke blitt! Jeg blir seriøst gal av det! :( Men nå har jeg heldigvis verdens mest forståelsesfulle sjef, og det hjelper jo veldig på! :) Jeg har fram til nå gått ca. 100 prosent, men skal etterhvert nå jobbe litt mindre.. Kjenner rett og slett desverre ikke at jeg klarer å jobbe så mye som det jeg gjør nå! Jeg har vært helt utslitt disse to siste ukene så det ser jeg virkelig fram til!! :) Skal prøve å få blogget litt mer framover; har blant annet kjøpt en god del nye plagg som jeg skal legge ut bilde av når jeg bare får juven litt over meg. Har blitt en del shopping på Mexx, ja. :) Og i tilegg så har jeg jo endelig fått fargeviften min med mine 40 helt egne farger som jeg tenkte jeg skulle ta bilde av og legge ut her. :) Men nå skal jeg avslutte for i kveld, så jeg kommer meg i seng i litt grei tid, har nemlig tidligvakt i morgen, og det er jo greit å være litt utkvilt da! :) Ga foresten opp resten av bildene fra turen til Lofoten, har liksom ikke orket å sette meg ned å sortere mer, og jeg tok jo så himla mange bilder da vi var der oppe. :) Så da ble det heller "dagens kjole" i dag! :) Får se om jeg kanskje orker å legge ut flere bilder fra Lofoten senere, var i hvertfall noen fine solnedgang bilder der.. :) Dere får ha en god natt folkens! :)

3 kommentarer:

  1. Kjolen var kjempefin, Forever21 har jo sååå mye fint!

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole. De har skummelt mye fint på den nettsiden. :)

    SvarSlett
  3. Ja, de har det!! :) Det ble ikke så jeg bestilte noe fra nettet i sommer, men tror nesten at jeg blir nødt til å bestille noe enten derfra, eller fra asos nå i høst. Man blir jo så fristet!! :)

    SvarSlett