Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 11. august 2009

Ferien min hjemme... :)

"Gossip Girl"-stjernen, Leighton Meester i en kul svart og hvit stripete kjole og røde sko på Teen Choice Award. Nok et bra eksempel på at rødt tilbehør til svart og hvitt er knall! :) Og et par røde lekre pumps står herved på ønskelista mi! :) Bildet er fra woman.no. Nå er det seriøst lenge siden jeg har skrevet her inne på bloggen min, men jeg har rett og slett prioritert den bort nå i ferien. Har heller brukt all tiden min på familien min hjemme på Fauske. Og i tilegg så bestemte jeg og samboern min oss sånn veldig impulsivt forrige mandag, for at vi skulle ta ferga over til hytta til foreldrene hans i Lofoten. De pleier å være der store deler av sommeren, og var der da vi kom hjem til Fauske, og han ville gjerne møte dem når han først var hjemme, forståelig nok! :) Så vi dro dit for noen dager, og hadde det rett og slett fantastisk der! Hadde sol og nydelig vær alle dagene vi var der. :) Jeg har tatt masse bilder av herlige Lofoten, og blir å legge ut en del bilder her på bloggen min i løpet av kort tid. Må bare få sortert dem ferdig først, tar fort litt tid når man har tatt ca. 400 bilder.. Ja, jeg gikk litt amok med kameraet.. :) Tiden hjemme på Fauske har også vært veldig fin, og det har stortsett vært finvær der også den tiden vi har vært der. :) Bare synd at tiden skal gå så innmari fort når man har ferie! Skulle nemlig som vanlig svært gjerne hatt noen dager til hjemme. Første helga hjemme var jeg i Bodø og besøkte en venninne, og vi drakk vin og kosa oss i leiligheta hennes. :) Andre helga hjemme var vi ute på Fagers, the one and only, på fredagen.. Ikke "the one and only" som i at det er favorittplassen min, men som i at det søren klype meg er den ENESTE uteplassen på Fauske! Hva gir dere meg!? Er det rart at jeg ikke vil flytte tilbake dit!? :) Lørdagen satt vi først på hotellet (hvor det ble spilt svææært rolig musikk) og drakk litt vin, før vi til min store fortvilelse endte opp på en rockefest, og ja det gikk stortsett i hardrock, som jo overhodet ikke er min type musikk.. :/ Men det var nå litt koselig også da, siden jeg traff på en tidligere klassekamerat som jeg ble sittende å prate litt med. :) Helga som var nå så var det irsk festival hjemme, og jeg fikk overtalt samboern min til å være med på det på lørdagen, til tross for at det var en temmelig stiv pris; 450 kroner måtte vi betale per bilett. Musikken var nå egentlig så som så, bortsett fra Under the kilt da, de var kjempebra! :) Men det var virkelig verd det uansett på grunn av alle kjentfolka som var der, virkelig en kvell hvor man møter på "alle".. Så det var kjempe skøy! :) Var foresten der i fjor også, og det var like bra da! :) I dag hadde jeg den første ordentlige jobbdagen min på Mexx, om man kan kalle det det.. Jeg har jo jobbet der noen få ganger tidligere i sommer også, men det var først i dag at jeg trådte inn i stillingen min for å si det sånn. Så fra nå av slipper jeg endelig å gå på veggene her hjemme mer.. :) Var litt tungt å gå på jobb i dag på grunn av at vi ikke var hjemme her i Trondheim før i halv 1 tia i går natt, men det gikk da bra. :) Nei, nå skal jeg finne senga mi, fra nå av så er jeg rett og slett nødt til å forandre på døgnrytmen min!! Men det gikk jo ikke så veldig bra i dag da.. Må vel gi det en ukes tid kanskje, så burde den vel være på plass.. :) Dere får ha en fortreffelig natt folkens. :)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en fin ferie:)

    SvarSlett
  2. Sv. Ja vi har vært i Hellas, på Skiathos:) Mitt favorittsted, det er utrolig fint der! Alltid like trist å dra hjem igjen;)

    SvarSlett
  3. Den hvite kjolen er forresten fra Nelly! Tror de fortsatt har den. Jeg var så fornøyd at jeg har bestilt den i sort også, den blir fin i høst:)

    SvarSlett