Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 12. august 2009

Fergeturen til Lofoten:

Vi tok ferga over til Lofoten rundt klokka 13 forrige mandag , etter å ha kjørt i ca. 2,5 timer fra Fauske. Jeg ble svært bilsyk av den svingete veien, så turen til Skutvik, hvor vi skulle ta ferga fra var i grunn et sant mareritt. Men da vi endelig kom oss på dekk på ferga, og sola skinte fra en skyfri himmel så var det alikevel fort glemt. Vi hadde en fantastisk bra tur på overfarten til Lofoten, og på grunn av det nydelige været fikk vi virkelig se fjellene og havet på sitt vakreste! :) Kommer med flere bilder etterhvert fra både selveste Lofoten og overfarten tilbake til Skutvik. Må nesten ta det litt sånn etappevis på grunn av at jeg jobber så lange dager; føles i hvertfall fort sånn når man jobber fra klokka 10 og 10.30 og fram til klokka 18 hver dag.. :) Men i mårra har jeg faktisk tidligvakt, så nå skal jeg finne fram klærne som jeg skal ha på meg, og så skal jeg finne senga! :) Dere får ha en god natt folkens, håper at dere også kan ha litt glede av bildene som jeg legger ut her. Jeg koste meg i hvertfall da jeg tok dem! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar