Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 13. juli 2009

Dagens kjole! :)

Sexy partykjole fra forever21.com. Sjekk den herlige rynkingen og sømmen midt på bake! Love it! Har faktisk en svart finkjole med rynking, og den er virkelig en favoritt! :) Kjolen finner du her. Det ble ikke noe jobb på meg i dag alikevel, men skal på et par timer imårra istedet. :) Shopping ble det derimot; fant en fin lilla kjole på H&M, og fant faktisk også tre skjørt og en kjempe søt kortarma bolero på Gina Tricot. I tilegg kjøpte jeg en lang enkel, hvit genser på Lene V og en lang, hvit singlet på Veromoda, basicklær som er kjekt å ha i garderoben! :) Fant meg ikke ny sommerkjole, men så lenge jeg fant skjørtene så er jeg i grunn ganske så fornøyd! :) Boleroen som jeg kjøpte på Gina Tricot har foresten et ganske stort merke etter alarmen som har vært på den, så må nesten høre med de om det går bort før jeg bestemmer meg for den.. Ellers vil jeg bare si at jeg syns det er utrolig koselig med alle kommentarene som jeg har fått i det siste! Så tusentakk for tilbakemeldinger folkens! Det setter jeg veldig stor pris på!! =) Håper at dere har hatt en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar