Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 13. juli 2009

Denne søte minikjolen skulle jeg gjerne hatt i klesskapet mitt. Fin kjole til både hverdag og fest, alt etter hva man har til den, og den hadde garantert gjort seg under den svarte skinnjakka mi. :) Kjolen finner du her. Nå skal jeg ta kvelden, er trøtt etter en ganske lang dag ute i sola, og skal faktisk noen få timer på jobb imårra også, så det er nok best at jeg finner senga snart. :) Tenkte å gå litt i butikkene når jeg er ferdig på jobb, håper at jeg finner noe fint. Blir overlykkelig hvis jeg finner en fin kjole, eller et fint skjørt.. Men skjørt har jeg så og si gitt opp å finne her nå.. :/ Men skal poste bilde her hvis jeg finner noe! Dere får ha en god natt! :)

2 kommentarer:

  1. Den var nydelig:) Så heldige dere er som har sol, håper den kommer hit også i morgen:)
    Sv. Jeg bruker også XS i overdeler, jeg er både liten (163 cm), og tynn. Men overdelene og kjolene fra Forever21 som er Small, har passet så langt! Men her i Norge må jeg alltid ha XS. Tror pakken fra Forever21 kommer i morgen eller onsdag, kan gi deg en tilbakemelding når jeg har prøvd klærne:)

    SvarSlett
  2. Herregud så nyydelig den kjolen varm ELSKER Rare sine kjoler <3

    SvarSlett