Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 2. juli 2009

Nye klær! :)

Det ble visst shopping istedet for soling på meg i dag, skulle egentlig bare gå til Solsiden for å levere tilbake noe greier og kjøpe meg noe godt å tygge på. Men da jeg så alt salget rundt omkring var det visst ingen vei tilbake.. :) Er ganske mye kult på salgene rundt omkring nå! Jeg endte opp med denne minikjolen til 125 kroner som jeg fant på Bikbok, en aprikosfarget singlet til 50 kroner på Voice of Europe og en kjempefin, lys dongerishorts til 200 kroner på Cubus. Denne kjolen er egentlig alt for kald i fargene til meg, så her gjelder det vel egentlig å sprite den litt opp med tilbehør i mine egne farger. Finner jo nesten ikke kjoler her for tiden, enten så er snittet helt feil til meg, eller så er de for lang.. :/ Men i dag fant jeg i det minste denne kjolen! :)
Hva har dere gjort for noe spennende i dag da? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar