Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 1. juli 2009

En skulle vært på stranda i dag! :)

Hærlig å stå opp til sol og varme! :) På en sånn deilig dag som dette så skulle man vel aller helst hevet på seg en av disse lekre bikiniene og kommet seg avgårde til en strand. Men det blir nok dårlig med det her, i og med at de fleste er borte på sommerferie, og at samboern min skal å spille golf etter at han er ferdig på jobb. :/ Jeg får heller bare hive på meg bikinien og sette meg ute på den ene verandaen vår, og ta sprayflaska fatt når det blir for varmt! Samboern min har hatt vann på en gammel jif- flaske! :) Må kanskje ha meg en tur på butikken for å kjøpe noe godt å sette tennene i også; melon, jordbær, eller noe sånt godt! Det hører liksom varmen til! :) Dere får ha en superduper dag folkens! Håper at dere også har like nydelig vær der hvor dere er. :) Bikiniene finner dere her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar