Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 17. juli 2009

Gårsdagens antrekk:

Må nesten legge ut bildene av gårsdagens antrekk også, var så innmari fornøyd med det nye blomstrete skjørtet mitt! :) Skjørtet er fra Gina Tricot, singleten fra H&M, lakkbelte fra B- Young, armbåndet er fra glitter eller H&M, husker ikke helt. Og sommerfugl ringen min kjøpte jeg til 20 kroner på H&M på tirsdagen da jeg var i byen å shoppa! :) Har foresten rosa runde øredobber i ørene også, som jeg har bestilt fra H&M. :) Og på beina hadde jeg de svarte gladiatorsandalene mine. Humøret mitt ble faktisk litt bedre etter den turen ut, så det hjalp å få lufta seg litt.. :) Men nå skal jeg ta kvelden her, dere får ha en riktig så god natt alle sammen! :)

1 kommentar:

  1. Så fin du var, skjørtet var helt nydelig:) I går kom endelig pakken min fra Forever21, og alt passet helt perfekt:) Kjempefine ting! Så S var helt riktig str, til tross for at jeg vanligvis bruker XS. Skal skrive mer om det på bloggen senere, bare jeg får tid:)

    SvarSlett