Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 16. juli 2009

Dagens outfit:

I dag har jeg på meg den nye lange, blå genseren min fra Bikbok. Smykket er et gammelt smykke fra B- Young og tightsen er også derfra. Dette har vært en slitsom dag; type sånn dag hvor man føler at man rett og slett har stått opp på helt FEIL fot, og at man heller bare kunne ha sovet videre til neste dag.. Sånne dager som bare må komme snikende nå og da.. :/ Regner med at dere kjenner dere igjen!? :) Jeg har liksom gått å vært småirritabel i hele dag.. Men nå skal jeg og samboern min trø oss en liten kveldstur, kanskje det er det jeg trenger for å bli i litt bedre humør.. :) Håper at deres dag har vært bedre enn min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar