Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 10. juli 2009

Dagens outfit:

T- skjorte fra Gina Tricot, vest fra B- Young, jeans fra Veromoda og accessorize fra H&M. Ikke det beste bildet akkurat.. Ser i ettertid at jeg burde ha tatt bort både duken og ledningen før jeg tok bildet, men, det får duge! :) I dag har jeg og samboern min vært på Ikea og shoppet litt. Fant ikke klesskapet som jeg hadde planlagt å finne, men vi fant masse andre ting da. :) Vi har faktisk mest sannsynlig endelig funnet spisestustolene våre nå, kjempefine stoler til under 600 kroner stykket. :) Jeg skriver mest sannsynlig fordi at vi må pakke de ut og se om de faktisk passer like bra til spisestubordet som det vi tror de vil gjøre, før vi bestemmer oss.. Foreløpig har vi bare tatt med oss to stykker, men hvis de blir bra så skal vi hente to stykker til. :) Fire stykker får holde sånn til å begynne med når de koster så mye. Ellers fant vi oss også gardinstenger til begge soverommene her, og litt andre småting, som stearinlys og sånn.. Stearinlys er jo obligatorisk når man drar til Ikea, og da aller helst sånne med god lukt! Jeg kjøpte grønne med eplelukt og helt lyse med vanilje. Gleder meg til å ta de i bruk. Det er jo begynt å bli mørkt ute igjen, og det er få ting som er så koselig i hjemmet som stearinlys da! :) Vi tok foresten middagen vår på Ikea i dag; og jeg bestilte spareribs, og nam så godt det var, men tipper at jeg så passe lur ut der jeg satt, kanskje til og med litt motbydelig ut.. Man blir jo så innmari grisete på fingrene av å spise det. Ikke akkurat den retten man går på en finere restaurant å spiser, nei! Glad for at det ikke satt noen andre ved det nærmeste bordet for å si det sånn! :) Imårra skal jeg faktisk på jobb igjen. Jeg begynner klokka 10.30, og klokka begynner å bli mye nå, så er vel snart påtide å finne senga. Men først må jeg vel nesten finne ut hva jeg skal ha på meg.. Rydda foresten litt i klesskapet mitt i dag; toppene og t- skjortene mine lå rett og slett hulter til bulter inni der, så jeg måtte virkelig leite hvis jeg feks. skulle ha ei t- skjorte på meg. Skikkelig hat altså, og jeg fikk virkelig nok da jeg skulle leite etter den som jeg har på meg i dag, og overhodet ikke kunne finne den, så da ble det endelig ornings! Ikke tok det lange tiden heller, så skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har fått fingern ut og gjort det før! :) Nei, jeg må vel nesten komme meg i planlegginga av morgendagens outfit her.. Funker dårlig for min del å begynne å planlegge det imårratidlig! Da er jeg bare så alt for trøtt! :) Dere får ha en god natt folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar