Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 29. juni 2009

Mini Anden:

Hun regelrett stråler imot oss i Cubusreklamene på tv for tiden, og jeg syns at denne dama rett og slett overgår de fleste modellene som jeg har sett, og at hun i likhet med Helena Christensen har dette helt unike, spesielle utsendet som noen mennesker bare er så heldige å ha. Hun har også i likhet med Christensen helt utrolig nydelige øyne, som man legger merke til umiddelbart. For ikke å snakke om kroppen hennes, vil tro at det er mange jenter som misunner henne den! :) Ikke er hun så fryktelig tynn som det mange modeller er heller, men hun ser tvertimot veldig sunn og veltrent ut. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at denne svenske skjønnheten kommer til å nå veldig langt i livet sitt, og få mange fotooppdrag, både i hjemlandet sitt Sverige og i utlandet. :)
Bildet er i fra denne artikkelen i Costume.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar