Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 29. juni 2009

Michael Jackson:

Jeg var nok ikke en av de største fansene til Michael Jackson, men at han hadde noen helt utrolig bra sanger, det er bare ikke til å stikke under en stol! Han er jo rett og slett legendarisk når det kommer til musikk!
Jeg og samboern min så en dokumentar om han på tv på lørdagen, og ut i fra det jeg så der så velger jeg virkelig å tro på han når han sier at han aldri hadde sexuelt samkvem med de guttene som anmeldte han. Han virket bare rett og slett som en litt naiv mann med veldig stor omtanke for andre, inkludert de guttene som det var snakk om. Jeg fikk faktisk vondt i meg når jeg så denne dokumentaren, og så hvor trist han så ut når han snakket om dette temaet. Og det er klart at det er vel fristende for ganske mange å anmelde en mann som har så masse penger, bare for å få ta litt del i formuen hans selv. Han ble trossalt frikjent for dette så jeg velger somsagt å tro på han, og ikke de guttene. Kjempetrist at vi har mistet en så bra musiker som det Michael Jackson var! Og han døde så alt for ung. Hvil i fred Michael!
Bildet er fra en artikkel i Costume, som du finner her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar