Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 14. mai 2009

Ok, de siste dagene har gått med til alt annet enn shopping, men jeg var ute på et aldri så lite eskeraid på Solsiden i går, og da jeg gikk innom Bikbok for å spørre om de hadde esker så klarte jeg rett og slett ikke å dy meg; jeg måtte be henne om å ringe Bikbok på Torget for å høre om de hadde denne kjolen i min størrelse! Og det hadde de heldigvis! :D Hun som jobba på Bianco da jeg kjøpte de svarte kule gladiatorsene mine hadde nemlig denne på seg, og jeg bare rett og slett forelska meg i den! Den er jo bare så utrolig søt! :) Men til min store skuffelse var de utsolgt for den både på Solsiden og i midtbyen, og jeg dro ikke innom Torget den dagen jeg var å så etter den, så dermed trodde jeg egentlig at det toget var gått, for å si det sånn.. Men neida, de hadde altså en igjen på Torget, og den var jeg å henta i dag! YES!! :D Har ikke fått prøvd den ennå, hadde jo ikke tia til det i dag, men håper at den er like søt på meg som den var på hun jenta på Bianco! Da tror jeg nemlig at jeg har 17. mai antrekket mitt klart.. :)
Ellers så var jeg å leverte tilbake den hvite tunikaen og den mørkeblå dongeri tightsen på Gina Tricot i dag, siden den var litt lang til meg.. Og jeg gikk også innom H&M for å høre om jeg ikke kunne være så snill å få en dag til med deponering på den toppen som jeg kjøpte meg i både grå og svart, siden jeg fortsatt ikke har klart å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha.. Har jo strengt tatt ikke hatt tia til å tenke på det i det siste.. Hun dama som sto bak kassen var så forstelsesfull, hun solgte meg dem rett og slett pånytt, så nå har jeg 10 nye dager på meg til å bestemme meg! Kjempesnillt av henne!! :D Og da jeg kom hjem til blokka vår så holdt til og med en søt ung herremann døra oppe for meg.. Hehe! :)
Nå har vi foresten endelig kjørt det meste av pikkpakket vårt til den nye leiligheta vår, så nå er det ganske så tomt her.. Det eneste som står igjen her av møbler er senga, et nattbord (vi glemte å ta det med), et bord, noen krakker og to stoler. To kjempe snille kompiser av samboern min var så utrolig snill å hjelpe oss med flyttelasset vårt i dag! Vet ikke hva vi skulle ha gjort uten dem altså, så de skal få en bra belønning! Vi må bare pønske ut noe! :)
Nei, nå skal jeg ta kvelden her, er skikkelig trøtt og sliten etter en ganske så lang dag! Dere får ha ei go natt folkens! :)

2 kommentarer:

  1. utrolig fin kjole! :)

    SvarSlett
  2. Takk! :) Ja, den var virkelig verd å stresse i byen for midt i pakkinga.. :)

    SvarSlett