Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 15. mai 2009

Da er endelig så og si heile leiligheta nedvaska! Hærlige greier, har vaska i hele dag så nå er jeg seriøst SLITEN altså! Så her blir det til ei forandring tidlig kvell, skal bli nydelig å legge seg nå, kjenner jeg! :) Fikk foresten telefon fra Moods of Norway i dag, og jeg fikk altså ikke jobb som ekstrahjelp der; de ville ha noen som var i fra Trondheim, siden så og si ingen av de andre ansatte er herfra. Skjønner jo selvsagt at de syns det er best å ansette noen som er i fra byen med tanke på ferier og sånn, men det var jæ*li surt å få den telefonen! AAAARG! :( Da er det håpet også ute! :( Jaja, det får bli jobb igjennom Nav da, får bare kaste meg utti det igjen etter 17. mai.. Sukk! :/ Fikk foresten også avslag på ei anna ekstrahjelp stilling som jeg har søkt på, i går.. Er visst ikke helt min uke dette! :/ Men en bra ting skjer i hvertfall; i mårra kveld flytter vi endelig til ny leiligheta!! Det blir sååå godt å endelig få litt boltreplass! Og jeg ser virkelig fram til å få klærne mine inn i det walk-in closetet nå! Juhuu! :D Ser foresten fram til å få alle tingene på plass der, men vi må kanskje ha oss en aldri så liten pause imårra når vi er ferdig med flyttingen. Og så heller gyve løs på alt rotet på lørdagen.. Huff, men sånn er det jo å flytte, man flytter kaoset av esker og poser til en annen plass, og så blir det like mye kaos, om ikke enda mere på den nye plassen.. :) Nei, nå skal jeg ta kvelden her! Dere får ha ei super natt folkens! Håper at dere har hatt en fin dag! :) Her har det til ei forandring vært strålende sol, men er nok ikke mye jeg har fått sett til den desverre! :/ Håper bare at finværet holder seg lenge nå, sånn at jeg kan få utnytta det litt jeg å når alt dette er over! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar