Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 14. mars 2009

Ting jeg ønsker meg:

1. Jobb på klesbutikk: Ble arbeidsledig pga. at klesbutikken jeg jobbet på la ned i begynnelsen av februar. Det er ufattelig kjedelig å bare gå hjemme!! Dette er enda en av de kjipe tingene som har skjedd det siste halvåret. 2. Større leilighet med adskilt stue og kjøkken! Etter å ha bodd på 42 kvm i 2,5 år så begynner jeg å bli kraftig lei av å bo i den lille leiligheta vår! Siden vi har stue og kjøkken i ett så begynner det egentlig å føles som om man bor i en liten firkant, og det blir ikke akkurat bedre av at jeg stortsett er hjemme hele dagen.. :( Hva hjelper det vel at det er grei størrelse på soverommet når man alikevel ikke tilbringer noe særlig med tid der.. Ok, jeg tilbringer vel kanskje for øyeblikket en god del mer tid der enn det andre gjør siden jeg ikke må stå opp til noe da, men.. Blir fort sånn når en går arbeidsledig.. Et liv!? Føles ikke som om man har noe særlig til liv når man bare går hjemme i hvertfall.. Takk gud for at det finnes kafee`r og gode venninner som vil være med på dem! :) Kunne selvfølgelig ha nevnt masse andre mindre viktige ting her, som nytt interiør og nye klær (får aldri nok), men dette er altså for øyeblikket det viktigste!!

2 kommentarer:

  1. Hei! førstemann til å skrive kommentar! YES!=)
    Det var en fin blogg du har fått laga deg. Gleder meg til å se flere bilder snart??

    Håper jobbmulighetene dukker opp nå når våren kommer, og at du stråler som sola=)

    Ha en fin lørdagskveld=)

    SvarSlett
  2. Hei å hopp! Ja, du ble visst det! :) Tusen takk, men er ikke helt fornøyd med den ennå.. Er ikke helt fornøyd med oppsettet, men den blir vel bedre når jeg får litt flere bilder og anna stash på den. :) Det kommer etterhvert, så det er bare å ha tålmodighet! :)

    Håper virkelig at det snart dukker opp noe interessant på jobbfronten, ja! Det burde nesten gjøre det frem mot våren i hvertfall.

    Du får ha en fin søndag! Klem :)

    SvarSlett