Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 14. mars 2009

Slapp lørdag...

Da har jeg også fikset meg blogg. :) Kl. er 13. 00 og jeg sitter her i bare kosebuksa.. Huff altså, hadde egentlig litt lyst til å dra i byen en tur siden det er toilldag og det hele, men formen er fortsatt ikke helt bra, kjenner jeg. Har vært syk siden mandagskvelden.. Kjedelige greier. Kan virke som imunforsvaret mitt har tatt seg en lang ferie egentlig.. Syns jeg har gått å hanglet sia før jul nå.. Æsj altså!! :( Mistenker at det skyldes en rekke mindre heldige ting som har skjedd det siste halvåret.. Kjipe ting, som jeg godt kunne vært foruten! Begynte på Interiør Design i fjor høst, men fant ut at det ikke var noe for meg. Det var vel der det starta. Hjelp så sliten jeg ble.. Klarte bare ikke å henge med, teknisk tegning var virkelig ikke noe for meg! Mote derimot.. Å, jeg bare elsker det! Kan ikke få nok! Hehe! :) Har faktisk tenkt å ta et imagekurs, noe jeg gleder meg utrolig masse til! Da kan jeg jobbe som imagekonsulent; hjelpe folk med å finne fargene de kler og også veilede dem i stil og snitt. Det tror jeg virkelig kan være noe for meg! :) Men må først se til å bli frisk da.. Kan vel ikke sitte i så alt for mye lengre dette, håper jeg! Utrolig kjedelig å være syk, og der kom jaggu sola opp også.. :/ Jaja, jeg skal nyte den til fulle så fort jeg blir bra igjen.. Kommer vel flere slike dager. Mange forhåpentligvis! Å herregud så jeg gleder meg til våren nå, til gradestokken kryper over 10 grader igjen.. Det blir herlig! Elsker våren og sommeren!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar