Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 11. juni 2010

Sunny days!

20090414225110,nytt Dagen i dag har vært helt nydelig, den beste sommerdagen så langt i Trondheim! Endelig fikk også vi mer enn 15 grader! Heeerlig!! :D Vi har grillet og kosa oss utenfor her, og jeg er til og med blitt solbrendt! :D Jeg har desverre vært veldig dårlig til tider i dag, men ble heldigvis litt bedre etter at jeg tok meg en liten lur på sofaen.. Trodde en stund at det spøkte for meg og finværet, men den gang ei.. Kom meg ut igjen og nøt sola i fulle åndedrag! :) Vel ellers så har det ikke skjedd så fryktelig mye spennende i dag.. Men jeg var faktisk tidlig oppe til en forandring, så nå er jeg stuptrøtt her jeg sitter, så i dag SKAL jeg komme meg tidligere i seng!! :) Håper at dere også har hatt en fin dag! Dere får ha en god natt! :) Bildet er foresten fra we<3it. Jeg skulle egentlig bare finne meg et bilde jeg kunne bruke til dette innlegget, men endte som vanlig opp med å drømme meg helt bort der inne.. Det er så utrolig mange FINE bilder der at det er jo rett og slett skummelt å gå inn dit! Edit: Hm, jeg ser nå at sola nærmest forsvinner på bildet, men trykk på bildet så får dere se den! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar