Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 27. mai 2010

Shop til you drop.. Eller ikke!

Var en tur i byen i dag også.. Og jeg fant faktisk blant annet en dongeriskjorte på HM på salg til 50! kroner!! Passet meg ypperlig for det var en av tingene som jeg har på ønskelisten min! :) Ellers så kjøpte jeg en søt topp på salg til 50 kroner, 2 cardiganer, en blomstrete kjole og to shortser i dag. Kjøpte også en rutete jumpsuit på Cubus + to topper, men jumpsuiten passet ikke, og da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde fått mindre i lønn enn det som jeg trodde at jeg skulle få denne mnd., så blir nok å levere tilbake det jeg kjøpte på Cubus, tror jeg.. I hvertfall den jumpsuiten! Den burde dere foresten sjekke ut folkens, den er kjempefin! :) Utrolig kjedelig å finne ut at man har mindre penger på konto enn det som man trodde at man skulle ha.. Lure meg glemte nemlig av at det har vært en del fridager denne mnd, og flere fridager betyr jo selvfølgelig også mindre i lønn! Sukk! :/ Det er så mye jeg har lyst på, og som jeg også føler at jeg virkelig trenger. Jeg er rett og slett så lei av alt det gamle som henger i klesskapet mitt, og jeg har også forandret stil i løpet av det siste året, så da blir det jo sånn.. Jeg er faktisk nesten sikker på at jeg rimelig lett kunne ha byttet ut minst halve klesskapet mitt i nye klær, uten at jeg hadde savnet klærne noe nevneverdig! Og jeg hadde jo også planer om å kjøpe meg et par nye sko denne mnd., men nå ser det ut som om jeg bare må vente med det.. Eller vent litt; får vi ikke skattepengene i juni kanskje!?? :) Jeg fikk heldigvis bra med penger igjen på skatten i år!! :D Gode penger å ha i slike kjipe tider som dette! Betalte leia på leiligheten i dag og skolegjelda mi, og det som nå er igjen burde nok brukes på mat.. ÆSJ altså, at man skal ha så lite som duger i klesskapet sitt, og ikke ha råd til å kjøpe seg alt det nye som man har lyst på! :/ Men, men.. Det kommer vel forhåpentligvis snart bedre tider! :) Og jeg er nå uansett godt fornøyd med det som jeg kjøpte i dag! :) Bikbok har foresten MYE fint nå, syns jeg.. Så løp og kjøp, dere som er så heldige å ha råd til det!! :) Nei, nå burde jeg vel strengt tatt kanskje begynne å tenke på å ta kvelden snart.. Er veeeldig trøtt etter en relativt lang dag i byen, kjenner jeg. Dere får ha en god natt fokens! :) De kjedelige ordene er foresten fra we<3it. Kjedeeelig å måtte begrense seg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar