Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 25. mai 2010

Ringve botaniske hage:

DSC_0682,nytt DSC_0679,nytt DSC_0666,nytt DSC_0664,nytt DSC_0693,nytt DSC_0694,nytt Jeg og samboern min var å gikk tur på en nydelig plass som heter Ringve botaniske hage i dag, og jeg måtte jo rett og slett bare ta en masse bilder av alle de nydelige trærne og blomstene der. Gikk sant og si litt amok med speilrefleksen igjen.. Det begynte desverre å regne da vi var der, så vi var ikke der så alt for lenge, men på den lille tiden vi var der så rakk vi faktisk å ta 143 bilder.. Og siden det er jeg som er den ivrigste fotografen av oss så sto jeg i hvertfall for over 100 av dem. :) Elsker å ta bilder av natur, trær og blomster, og det er så herlig å se alle fargene rundt omkring nå, og vite at vi (forhåpentligvis) har mange fine sommerdager i vente. Ikke det at det triste grå været som er nå, med bare opp mot 10 grader minner så mye om sommer, men.. Det må vel komme noen skikkelig godværs dager her snart, vi er jo trossalt snart i juni! :) Jeg har ikke vært noe flink å blogge den siste uken, men det har strengt tatt ikke skjedd så alt for mye spennende i livet mitt heller; jeg har for det meste bare vært hjemme, og det blir jeg heller umotivert av. :/ Men fredagen var en kjempefin dag, det var varmt og godt; en skikkelig fin sommerdag i grunn, og på dagen var jeg i byen med S, mitt kjære søskenbarn. Vi gikk å kikket litt i butikker, for så å ta oss en liten matbit på Jordbærpikene. Og etter det så kjøpte vi oss hver vår softis (årets første for min del :), og satte oss ute og nøt den i sola. :) Jeg hadde avtalt med I, det andre søskenbarnet mitt kvelden i forveien at jeg skulle komme til hun og samboern og drikke litt vin på kvelden, så jeg hadde egentlig tenkt meg hjem etter dette for å spise litt middag og fikse meg litt og sånn.. Men I ringte meg og ba meg på grillmat mens jeg enda var ute, og det takket jeg selvfølgelig absolutt ikke nei til, så jeg dro direkte dit etterpå. Vi satt ute på verandaen og spiste god mat og koste oss med vin, og mye senere når det ble alt for kaldt til å sitte ute fortsatte vi kosen inne. Samboern min var ute med jobben, men kom å joina oss et stykke ut på natta, og vi endte faktisk opp med å være der til klokka ble halv 4. Men da var jeg rimelig TRØTT gitt, jeg er jo ikke vant til så laaange dager ute lengre.. Men det gikk da rimelig greit, ble temmelig dårlig sent på natta, men det var nok aller helst fordi at jeg glemte å følge med klokka med tanke på når jeg skulle spise. Er ikke like lett det der bestandig, og når jeg glemmer det så blir jeg altså dårlig. :/ Ellers så har vi bare vært hjemme og slappa av i helga. Kjempe herlig med langhelg!! :) Hva har dere gjort for noe spennende? Noen som har reist bort, eller noe? Er jo ypperlig å bruke sånne lang weekender til det! :) Og ja en ting til; vi så filmen Almost famous i kveld, og den kan absolutt anbefales; kjempe fin film! :) Nei, nå er det blitt dyrisk seint her, så jeg skal avslutte og se til å finne senga mi.. Men først skal jeg innta nok et måltid før jeg legger meg.. Sukk.. Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar