Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 19. april 2010

Ovnsgratinert kyllingfilet i mild kremet saus fra Toro:

Dette var altså middagen som jeg lagde til min kjære på bursdagen hans! :) Jeg spiser fortsatt glutenfritt, og dette gjelder også sauser og gratineringer. Jeg brukte denne miksen fra Toro, og den var kjempegod. :) Favorittsausen min til kylling er egentlig "kremet kyllingsaus med basilikum og sjalottløk" fra Toro, men den kan jeg desverre ikke spise nå når jeg går på glutenfri diett, siden den inneholder hvetemel. Dette har irritert meg litt, men nå har jeg funnet en bra erstatter for akkurat den sausen. Og jeg anbefaler dere virkelig å prøve den. :) Det eneste jeg ikke var så fornøyd med var kyllingfile`n; den skulle nemlig legges rå oppi denne mixen, men jeg foretrekker den stekt i panne, istedet for nærmest kokt i ovnen, som den ble når jeg fulgte anvisningen på pakken. Så neste gang tror jeg faktisk at jeg kanskje steker den litt på forhånd først.

1 kommentar:

  1. såg kjempegodt ut - takk for tips! kanskje eg ska lage det ein dag :)) alltid kjekt å prøve nye retter.

    http://reginef.blogg.no

    SvarSlett