Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 16. april 2010

Denne hærlige typen har bursdag i dag! :)

untitled5,nytt Ja, samboern min har altså bursdag i dag! *Elsker deg over alt på jord "gutten" min! Du er verdens beste!* <3 -Og i mårra er det faktisk min tur... Litt morsomt at vi så og si har bursdag på samme dag! :) Jeg lagde deilig ovnsgratinert kyllingfilet med kremet saus til oss til middag i dag, og nå står han på kjøkkenet og lager herlig ostekake til oss. :) Blir kjempe koselig med bursdagsfest her i mårra, men vi ble ikke helt ferdige med husvasken i går, så nå skal jeg fortsette å vaske.. Jeg begynte vel rundt denne tiden i går også; utsetter det så lenge som mulig, helt til det ikke er mulig å slippe unna lengre... Hihi! :) Dere får ha en fin fredagskveld folkens, og en kjempe god helg! :) Bildet er foresten fra en av våre mange fine sydenferier i lag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar