Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 15. mars 2010

Nye skjerf:

Nye skjerf som jeg har kjøpt meg.. Bortsett fra det nest øverste da; det har jeg fått i forsinket julegave hos en venninne av meg! :) Det nederste skjerfet er jo et veldig enkelt skjerf, jeg kjøpte det pga. fargen og fordi at det faktisk bare kostet 30 kroner! :) Har jeg sagt at jeg har dilla på skjerf!? Hehe.. :) Men jeg burde vel egentlig kanskje begynne å spørre meg selv om jeg faktisk har bruk for alle skjerfene som jeg kjøper meg.. Det har jo blitt noen skjerf i samlingen min i løpet av de siste årene.. Og jeg lurer faktisk på å selge noen av de skjerfene som jeg bruker minst.. Får kanskje slenge de med i lag med alle klærne som jeg lenge har tenkt at jeg skulle legge ut for salg.. :) Skjerf nr. 3 er foresten helt klart favoritten min av disse skjerfene!! Og det er vel en hvis fare for at jeg faktisk kjøper meg flere skjerf alla dette i tiden framover.. For slike feminine, fine skjerf trenger jeg helt klart mer av! Og hvis jeg selger noen av de skjerfene som jeg ikke bruker så kan jeg jo trossalt kjøpe meg noen nye med god samvittighet!? :) :)

1 kommentar:

  1. Nydelige! Nr 1 og nr 3 er favorittene mine :) Har urimelig mye skjerf selv x) man får liksom aldri nok skjerf!

    SvarSlett