Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 8. februar 2010

Lørdagens antrekk:

IMG_4277 (2)nytt IMG_4287 (2)nytt Dette hadde jeg altså på meg på lørdagen: Skinn bolero fra B-Young, den nye fine blondekjolen min fra Gina Tricot, tights fra H&M, og det nydelige, store smykket fikk jeg i julegave av søskenene mine hjemme hos mamma. Det er virkelig en favoritt i smykkeskrinet mitt! :) Fant foresten ut da jeg tok disse bildene at det er blitt et hull i den fine kjolen min, så nå håper jeg bare at jeg finner en ny kjole i samme størrelse! Hvis ikke så blir jeg gretten altså, for denne kjolen liker jeg!! :/ Jeg har hatt en fin helg. Lørdagen hadde vi først det ene søskenbarnet mitt og samboern hennes her på middag, hvor samboern min disket opp med indrefilet, stekte potetbåter og en hjemmelaget soppsaus til, og vi hadde salat til og god rødvin i glassene. :) Og litt senere på kvelden kom også en venninne av søskenbarnet mitt, og samboern hennes; vi hadde det kjempe trivelig her hjemme, og for etterhvert ut en tur på 3- Lions hvor vi også hadde det kjempebra! :) Og vi hadde faktisk nachspiel her også etterpå, noe vi egentlig så og si aldri pleier å ha; men jeg var absolutt ikke ferdig for kvelden, så jeg insisterte! :) Så vi 6 og en kompis av samboern min og søskenbarnet mitt dro hit for å feste litt videre.. Veeel, fest og fest.. Egentlig så var vel i grunnen folk ganske så ferdige med å feste, men koselig var det nå uansett! :) Og samboern min rundet av det rooolige nachspielet (hehe) med å lage nattmat til alle sammen, og lagde en kjempe god omelett av restene av middagen! Han er rett og slett utrolig flink når det kommer til matlaging! Noe som virkelig passer meg bra siden jeg egentlig ikke er så alt for glad i å stå på kjøkkenet å kokkelere selv.. :) Søndagen spiste vi taco; vi bare MÅ ha det begge to, dagen derpå!! :) Og ellers så ble dagen brukt til å rydde her; både etter festen og sånn ellers rundt omkring i leiligheta. Jeg tror faktisk seriøst ikke at det har vært så ryddig her noen gang siden vi flyttet hit, det er rett og slett utrolig koselig her nå! :) Hva har dere gjort for noe spennende i helga da?? Fortell, fortell.. :) :) Og er det foresten noen av dere som vet hvordan jeg kan få litt LUFT imellom linjene her?? Jeg har prøvd å finne ut av det, men nei.. Noen som vet?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar