Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 3. januar 2010

Godt nyttår alle sammen! :)

Nyttårsaften ble feiret i Hamarøya, på hytta til en kompis av samboern min! Vi var 7 stykker der, og det var en kjempe fin kveld med masse god mat og masse god drikke! :) Vi hadde en slags sushi til forett, and med poteter, grønnsaker og en nydelig appelsinsaus til hovedrett, og to desserter; den første bestod av ovnsbakt kiwi med kanel oppå, servert med is til. Den andre var hjemmelaget karamellpudding. Til dette drakk vi hvitvin, rødvin, desertvin og til slutt en slags japansk likør. Vi drakk champagne av plastbeger da klokka slo 24, nøt de få fine rakettene som vi skjøt opp, og koste oss stort! :) Det var rett og slett en fantastisk bra kveld! :) Det eneste jeg savnet denne kvelden var litt flere raketter, siden jeg elsker å se på alle de fine rakettene som farger himmelen så fint på nyttårsaften! :) Jeg har visst ikke fått postet et eneste innlegg her i jula, men jeg har faktisk knapt vært på internett, har heller satset på å få så mye tid som mulig i lag med familien min. Og jeg har hatt en kjempefin juleferie! :) Håper at dere også har hatt det fint i jula, og jeg ønsker dere med dette et supert godt nytt år! :)

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også! :)

    SvarSlett
  2. SV_ så bra! :)
    rett under settet står det en url link du kan bruke, ellers så kan du rett og slett lagre bildet og legge det inn sånn :)

    SvarSlett