Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 15. januar 2010

Endelig er det nyeste Costume i salg:

Jeg måtte jo selvfølgelig innom butikken å dra med meg det nyeste Costume da jeg var ute! Herregud som jeg har ventet på dette bladet nå! :) Og det ser ikke ut som jeg kommer til å bli skuffet heller, for joda på forsiden av bladet; nettopp det jeg har gått rundt å drømt om i lang tid nå: Vakre vårlooks! Og jeg er i himmelen.. Hehe! :) Slik går jeg foresten for det meste kledd nå for tiden; godt innpakka i en god jakke for å holde varmen! Det er liksom det som teller i kulda, så får man heller pynte seg litt mer når det blir litt varmere igjen. Og i mellomtiden så får man bare drømme seg bort i nye vårmoter.. Sukk! :) Nå derimot skal jeg lage middag til meg og min kjære; en rett som jeg aldri har laget før; nemlig svin a`la Bernie, som jeg fant inne på matprat. Det er ikke all verden, er visst en veldig enkel rett, men blir spennende å prøve noe nytt! :) Dere får ha en fortsatt god dag folkens, og ei alle tiders helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar