Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 8. desember 2009

Fine ord:

Fant denne fine saken på weheartit nettopp! Kjempe fine ord, som vi alle burde ta til oss! :) Har du en kjip dag hvor selvtiliten er skikkelig dårlig, så si til deg selv at du er en fantastisk person! Si masse fint til deg selv, og om du så ikke mener det der og da, så si det uansett! Kanskje tror du på dine egne ord til slutt og får en mye bedre dag! :) Det hender seg når jeg har skikkelig kjipe dager at jeg sier fine ting til meg selv for å prøve å få humøret mitt litt opp, og noen ganger så hjelper det også.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar