Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 23. november 2009

Nighty night..

Tar altså lærdom og skriver under bildet denne gangen, siden det ikke akkurat ble kjempe vellykket når jeg skrev på høyre siden av bildene som jeg postet før dette. Men orket ikke å gjøre det om igjen helt fra scratch heller da jeg så at det ikke ble det. :)

Dette har vært en ok helg, men jeg er ikke i det beste humøret for tiden på grunn av at jeg hele tiden går å tenker på det at jeg fortsatt ikke vet hva som feiler meg, og at det også kan ta veldig lang tid før jeg faktisk finner ut av det.. Om jeg i det hele tatt finner ut av det.. Jeg skal i hvertfall gjøre ALT som kan gjøres for å komme til bunns i dette!! Skal ringe sykehuset i morgen og høre etter svaret på prøvene, og hvis de ikke har funnet noe, ja da får jeg bare gå videre til neste punkt på lista mi.. Som er enten røntgen, eller å få tatt en hårmineral analyse, eller eventuelt begge delene..

Jeg og samboern min var foresten en tur på Ikea i går, vi skulle blant annet se etter klesskap og en hattehylle, samt to til spisestustoler i den serien som vi har fra før, men vi fant selvfølgelig ingen av delene.. :/ Det er bare så typisk når man virkelig har klart for seg hva man skal kjøpe seg. Altså jeg hadde ikke sett meg ut akkurat hvordan klesskap og hattehylle jeg skulle ha, men jeg regnet alikevel med å finne noe der.. Men nå skjønner jeg at det kan bli en skikkelig utfordring å finne et til klesskap til rommet vårt, for det må nemlig helst være svart og ikke så veldig høyt.. Sukk! :/ Alternativet er jo selvfølgelig å kjøpe et som har en annen farge og å male det om da.. Jaja, vi kom i hvertfall ikke tomhendt hjem da, for noe finner man jo alltids der! :) Vi endte opp med å kjøpe oss en søt liten puff med oppbevaring til badet, et par ekstra fjøler, fire blomster (levende denne gangen) og en søt glassvase og potpourri for å ha oppi den. Det ble kjempefint, skal faktisk kjøpe tre stykker til og pynte med på badet! :) Ja, og i tilegg kjøpte jeg et par servietter; jeg tror nesten jeg må ha litt serviett dilla, for finner jeg noen som står i stil med fargene vi har hjemme så må jeg nesten bare ha dem! :)

I dag har vi bare vært hjemme og slappa av, ja bortsett fra at samboern min har vært å trent litt da. Jeg blir litt sånn ekstra glad i sofaen på søndager, enten jeg har vært ute dagen før, eller ikke.. Søndager er rett og slett til for å slappe av på! :)

Men nå skal jeg si god natt her, og dette søte bildet fra weheartit passer jo kjempe bra til den anledningen. Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar