Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 12. november 2009

Klesvask..

Nå skal jeg stikke å sette på nok en maskin med klær, herregud som jeg har vasket klær i det siste.. Vi hadde så innmari mye skittenklær med oss da vi flyttet hit, skjønner dere.. :/ Jeg er så alt for nøye på hva jeg skal vaske i lag, og når vi begge har masse forskjellige farger på klærne våre så har det desverre en lei tendens til å hope seg opp hos oss hvis det bare er noen få klær i akkurat den fargen.. For da prioriteres nemlig heller de vaskene med mer like farger og med mer klær, og da vokser de haugene med klærne i forskjellige farger seg ganske så store, og truer tilslutt med å ta over hele vaskerommet.. Hehe! :) Men etter flere dagers "hard jobbing" begynner jeg i hvertfall omsider å se lys i tunellen her.. :) Flere som kjenner seg igjen i dette, eller er det bare jeg som er så sær på dette med å vaske klær!?? :D (Bildet er foresten fra weheartit)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar